EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu.
Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine siyah-beyazlılar 13 hissedarın oyuyla EuroLeague’e alındı.
13 YIL SONRA GERİ DÖNDÜ!
Beşiktaş tam 13 yıl aradan sonra yeniden EuroLeague'e döndü. Siyah-beyazlılar son olarak 2012-2013 sezonunda EuroLeague'de boy göstermiş ve Erman Kunter yönetiminde son 16'ya yükselme başarısı göstermişti.
ÜÇ TÜRK TAKIMI
Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in ardından Beşiktaş'ın da eklenmesiyle birlikte EuroLeague'de gelecek sezon 3 Türk takımı mücadele edecek.
